رامین بی باک

رامین بی باک

2

رامین بی باک یکی از بهترین خواننده های ایران می باشد او در زمینه پاپ فعالیت می نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بیوگرافی رامین بی باک خواننده پاپ ایران را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

رامین بی باک در 22 شهریور 1364 در تهران به دنیا آمده است او با بسیاری از ترانه سراهای مشهور همکاری داشته است تک آهنگ های زیبای در این اواخر منتشر کرده است که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است او تا به حال کنسرت و اجرای زنده ای برای طرفداران خود ارائه نکرده است . اولین آلبوم رامین بی باک قدیمو بزن که سال 86 ارائه شود و بهترین آلبوم سال در همان سال شد و بهترین ترک آهنگ قدیمو بزن بود با محسن یگانه همکاری مشهورترین خواننده در ایران همکاری داشته است. همکاری با سعید شهروز ,محمد فتاحی و مریم اسدی آلبوم های زیادی به بازار موسیقی ایران ارائه کرده است.

رامین بی باک دومین آلبومش را در سال 90 به نام سوءتفاهم وارد بازار کرد که این آلبوم هم طرفداران زیادی داشت. کنسرتی را در سال 92 در قشم برگزار کرد که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شداجرای زیادی در سعادت آباد تهران و در بسیاری از مناطق تهران داشته است .

رامین بی باک مجرد هستند و هنوز ازدواج نکردند ، مهربون هستند کمی مغرور – از حسادتم بدشان می آید.  در تابستان ۸۷ با اولین آلبوم رسمی خود به نام دیگه قیدمو بزن به عنوان سومین پدیده موسیقی پاپ کشور معرفی شد وبعد از ۳ سال آلبوم دلنشین سوءتفاهم رو در پاییز ۹۰ به هواداران دوست داشتنیش هدیه داد. رامین بی باک دومین آلبومش را در سال ۹۰ به نام سوءتفاهم وارد بازار کرد که این آلبوم هم طرفداران زیادی داشت. کنسرتی را در سال ۹۲ در قشم برگزار کرد که مورد توجه بسیاری از افراد واقع شد اجرای زیادی در سعادت آباد تهران و در بسیاری از مناطق تهران داشته است .صدای او تقریبا تو مایه های صدای شادمهر و حمید عسکری هست،اما یه تفاوت هایی تو صداش هست. از شباهتایی که می تواند با شادمهر داشته باشد نوع ویولن و همچنین گیتار زدنش است؛. از شادمهر تقلید نمیکند، اما نسبت به بقیه خواننده ها و نوازننده ها به شادمهر شبیه تر است.

او با بسیاری از ترانه سراهای مشهور همکاری داشته است تک آهنگ های زیبای در این اواخر منتشر کرده است که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است او تا به حال کنسرت و اجرای زنده ای برای طرفداران خود ارائه نکرده است . اولین آلبوم رامین بی باک قدیمو بزن که سال ۸۶ ارائه شود و بهترین آلبوم سال در همان سال شد و بهترین ترک آهنگ قدیمو بزن بود با محسن یگانه همکاری مشهورترین خواننده در ایران همکاری داشته است. همکاری با سعید شهروز ,محمد فتاحی و مریم اسدی آلبوم های زیادی به بازار موسیقی ایران ارائه کرده است.

آهنگهای رامین بی باک

رامین بی باکستاره

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام ستاره

رامین بی باکهوادار توام

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام هوادار توام